Ogólne
16 września 2024
05 września 2024
Szkoła Podstawowa nr 275
Karta Ucznia w roku szkolnym 2024/2025
Aby otrzymać Kartę przed 01.09.2024, złóż wniosek do 30.06.2024 r.
W roku szkolnym 2024/2025 Karta Ucznia nie będzie wydawana posiadaczom e-legitymacji z wgranym uprawnieniem do przejazdu WTP (uczniowie klas pierwszych, dzieci, które zmieniły szkołę oraz te, które zgubiły legitymację papierową i otrzymały nowy dokument). E-legitymacja jest potwierdzeniem uprawnienia do bezpłatnych przejazdów Warszawskim Transportem Publicznym.
Wyrobić nową lub przedłużyć już posiadaną Kartę Ucznia można na kilka sposobów podanych poniżej.
1. Poprzez elektroniczny Punkt Obsługi Pasażerów (e-POP).
Wejdź na stronę https://e-pop.wtp.waw.pl i wypełnij wniosek o Kartę Ucznia. Przygotuj zdjęcie dziecka* oraz:
- skan ważnej legitymacji szkolnej z wpisanym numerem PESEL, a w przypadku braku legitymacji – skan zaświadczenia wydanego przez szkołę, zawierającego:
> adres zamieszkania ucznia,
> informację o uczęszczaniu dziecka do szkoły w określonym roku szkolnym,
> numer PESEL.
Złożenie wniosku za pośrednictwem e-POP możliwe jest jedynie przez posiadaczy Profilu Zaufanego (dzieci, które ukończyły 13 lat i posiadają Profil Zaufany mogą złożyć wniosek samodzielnie). Karta wysyłana jest na wskazany we wniosku adres zamieszkania (za pośrednictwem Poczty Polskiej).
Wybierając odbiór karty w dowolnym POP, po zaakceptowaniu wniosku przez pracownika ZTM, otrzymasz maila z informacją, że wniosek został przyjęty i należy odebrać Kartę.
2. Za pośrednictwem linku elektronicznego otrzymanego ze szkoły, do której uczęszcza Uczeń.
Potrzebne dokumenty:
- numer obecnej Karty Ucznia (nie dotyczy pierwszej karty),
- zdjęcie* dziecka.
Po wypełnieniu i wysłaniu wniosku na adres e-mail otrzymasz potwierdzenie jego złożenia, a później informację o jego rozpatrzeniu.
Nową Kartę Ucznia odbierzesz w szkole po otrzymaniu wiadomości z sekretariatu o jej dostarczeniu.
3. Bezpośrednio w Punkcie Obsługi Pasażerów.
Potrzebne dokumenty:
- ważna legitymacja szkolna z wpisanym numerem PESEL, a w przypadku braku legitymacji z powyższymi danymi zaświadczenie wydane przez placówkę, zawierające:
> adres zamieszkania ucznia,
> informację o uczęszczaniu dziecka do szkoły w określonym roku szkolnym,
> numer PESEL,
- dokument potwierdzający tożsamość dziecka, a w przypadku uczniów obcokrajowców, którzy nie posiadają dokumentu potwierdzającego tożsamość, należy okazać dokument potwierdzający nadanie numeru PESEL,
- zdjęcie* dziecka w formie elektronicznej lub papierowej.
4. Składając wniosek papierowy bezpośrednio w szkole.
Potrzebne dokumenty:
- wypełniony wniosek (druk wniosku otrzymasz w szkole),
- zdjęcie* dziecka w formie papierowej.
*zdjęcie powinno być: legitymacyjne, wykonane w orientacji pionowej na jednolitym, jasnym tle, aktualne (wykonane w ciągu ostatnich sześciu miesięcy); składane w formie elektronicznej: w formacie JPG lub PNG, w minimalnej rozdzielczości 200×259 pikseli, wielkość pliku nie większa niż 2 MB; składane w formie papierowej: w formacie 3,5x4,5 cm.
Zarząd Transportu Miejskiego udostępnił dedykowany dla naszej szkoły link
https://kartaucznia.ztm.waw.pl/5237894d
poprzez który Rodzice naszych uczniów mogą złożyć wniosek o wydanie, lub przedłużenie ważności Karty Ucznia uprawniającej do darmowych przejazdów komunikacją miejską.
Ogólne
16 września 2024
Ogólne
26 kwietnia 2024
Egzamin na Kartę Rowerową w roku szk. 2023/2024
Ogólne
01 kwietnia 2024
Godziny dostępności boiska szkolnego dla mieszkańców.
Ogólne
09 lutego 2024
Warsztaty dla zerówek i klas pierwszych 2024/2025